Allmänna villkor

Artikel 1 – Definiteter I dessa villkor förstås under:

● Betanketid: den terminsbaserade varaktigheten av konsumentens användning kan göras av sin myndighetsrätt;

● Konsument: den naturliga personen som inte handlas vid utövande av företagens verksamhet och en överenskommelse om avstånd till undertagaren;

● Dag: kalenderdag;

● Duurtransaktion: en överenskommelse om avstånd med hänvisning till en serie av produkter en/av tjänster, varvid de leveranser- en/of afname-förpliktelser i tiden är spridda;

● Duurzame datadrager: älg medel som konsumenten av undertagare i staten ställer om information som är personligen är rättslig, kan du spara på ett sätt för framtida konsultation och oriktig reproduktion av lagrad information som kan göras.

● Herroepingsrecht: Möjligheten för konsumenten att inom ramen för betänkandet se en överenskommelse om avstånd;

● Undertagare: den naturliga eller rättspersonliga produkterna och/av tjänster på avstånd till konsumenterbjudanden;

● Överenskommelse på avstånd: en överenskommelse med ett ramverk för en dörr av ett organiserat system för försäljning av avstånd från produkter och/av tjänster, för att sluta avtal med en överenskommelse som endast används för att använda en enda eller flera tekniker för kommunikation på avstånd ;

● Teknik för kommunikation på avstånd: medel som kan användas för att stänga av en överenskommelse, utan att konsumenten är likvärdig i samma utrymme.

● Allmänna villkor: de allmänna villkoren för de undernemer.

Artikel 2 – Identitet av undernemer:

Revora

John Davisstraat 5, 5665GC Geldrop (Detta är ingen besökadress)

E-postadress: Revora.info @gmail.com

KvK-nummer: 92927734

Btw-identifieringsnummer: NL866219845B01

Artikel 3 – Tillgänglighet:

Dessa allmänna villkor är applicerade på alla erbjudanden från underleverantörer och på varje för att stå överens om avstånd och beställningar mellan undertagare och konsumenter. Innan avtalet om avstånd är stängt, kommer en text av dessa allmänna villkor för konsumenten att ställas. en vänder sig till konsumentens begäran för att snabbt kunna ta hand om sjukvården. Om en överenskommelse om avstånd som elektroniskt är stängd, kan ingå i avstånd från det tidigare lidet innan överenskommelsen om avstånd är stängd, en text av dessa allmänna villkor på elektronisk väg till konsumenten som kan ställas på en sådan metod som denna dörr för konsumenten en enkel metod kan lagras på en hållbar datadragare. Om detta inte är rimligt är det möjligt att innan avtalen på avstånd stängs, anges där allmänna villkor på elektronisk väg kan tas emot och att vi kan begära konsumenter via elektronisk väg eller andra sätt att betala. För det fall som bredvid dessa allmänna villkor samt specifika produkt- av tjänster villkor för att tillämpa är, är det andra och tredje locket av liknande applikation och kan de sig i ett fall av motstridiga allmänna villkor yrkesverksamma på de tillämpande bestämmelser som för hem det mest gunstiga är. Om en av flera bestämmelser i dessa allmänna villkor på ett enda ögonblick helt eller delvis inte att förstöras, så kommer avtalet att fortsätta och dessa villkor för att det överskrids i ställningen och kommer att de relevanta bestämmelserna i underling överlag oförändrat ersättas genom en bestämning av strekkingen van det ursprungliga möjliga möjliga. Situationer som inte finns i de här allmänna villkoren är ställda, du måste bli "naar de ande" på dessa allmänna villkor. Onduidelijkheden över de utlegning av innehållet av en eller flera bestämmelser av våra villkor, utgivna för att bli "naar the spirit" av dessa allmänna villkor.

Artikel 4 – utbudet:

Utbudet innehåller en fullständig och noggrann beskrivning av de tillhandahållna produkterna och/eller tjänster. Kennelijke vergissingen av kennelijke fouten in het utbud binden de undernemer inte. Alla bilder, specifikationer och uppgifter i utbudet är indikativa och kan ingen inledning vara till skadeersättning för att binda av avtalet. Bilder på produkter som är en sanningsenlig visning av de föreslagna produkterna. De undernemer kan inte garantera att de visade färgerna exakta överensstämmelse med de riktiga färgerna av produkten. Elk utbud av konsumenter innehåller information om tydligt är vad de rätter och åtaganden är som är antagna om att ange erbjudandet. Detta gäller särskilt:

● De pris inklusive belastingen;

● Alla fraktkostnader;

● De sätt på vilken överenskommelsen ska komma fram och vilken handel som krävs;

● Het al dan inte van tillämpning zijn van het herroepingsrecht;

● Betalning, leverans och genomförande av avtalet;

● De villkor för övertagande av villkoren, och väl den terminerade terminen för undertagaren av prisgaranti;

● Tarifferna för kommunikation och avståndet beräknas på ett annat grundslag och det reglerade grundpriset för det använda kommunikationsmedlet, om kostnaden för användningen av den teknik för kommunikation och avstånd beräknas;

● Av överenskommelsen med de tillståndskommandon som arkiveras, en så ja, på vilken sätt denna för konsumenten är;

● De sätt på konsumenten, för att sluta överenskommelsen, de dörren hem i ramen för de avtalade uppgifterna kan kontrollera en indien gewenst herstellen;

● Alla andra tal där, förutom det nederländska, ett avtal kan slutas;

● De beteendekoder som de undernemer sig har underworpen och de sätt på vilka konsumenter dessa beteendekoder längs elektronisk väg kan raadplegen;

● Den minimala varaktigheten av avtalet om avstånd i fallet med en kostnadsförsäljning.

Artikel 5 – Avtalet:

Överenskommelsen kommer, under förutsättning av det bestämt i lid 4, ska stå på det ögonblick som godkänns av konsumenten av erbjudandet och uppfylla de ställda villkoren. Om de konsumenter har ett erbjudande via elektronisk väg har accepterat, bekräftar en undernemer onverwijld längs en elektronisk väg de mottagande av de accepterande av utbudet. Zolang de mottagande av denna accepterade inte genom att undertagaren är bekräftad, kan de konsumenter de överenskommelser kopplas. Om den elektroniska överenskommelsen kommer att stå, träffar den lämpliga tekniska och organisatoriska åtgärder för att skydda den elektroniska överföringen av data för att säkerställa en säker webbomgivning. Om de elektroniska konsumenterna kan betala, kommer de att undersöka lämpliga säkerhetsåtgärder vid användning. De undertagare kan sig – inom våta ramar – på höjden av konsumentens betalningsförpliktelser kan uppfylla, liksom alla fakta och faktorer som är viktiga för ett svar på avtalet på avstånd. Om de undertagare på grund av din undersökning goda grunden har om överenskommelsen inte att gå, är han rättigd motiverad en beställning av ansökan om att väga eller utföra särskilda villkor för att ansluta. Undertagaren kommer att tillhandahålla produkten av tjänsten till följande information, skriftlig från konsumenten på ett sätt som kan lagras på en hållbar datadrager, mestadels: a. Det besöksadress för de lokaliseringar av undertagaren där de konsumenter med klagomål kan; b. Villkoren inklusive en metod för hur konsumenten kan använda sig av herroepingsrätten, och en tydlig melding när det gäller det uteslutna är av sin herroepingsrätt; c. De information över garantier en befintlig tjänst vid köp; d. De i artikel 4 lid 3 av dessa villkor inkluderade uppgifter. e. De krav som krävs för överenskommelse om överenskommelsen om en överenskommelse har en lång tid för mer än ett år av obetalad tid är. I fall av en lång affär är de bestämningar i det föregående lid endast van applicering på den första leveransen. Alla överenskommelser är överenskomna under upplysningsvillkoren för tillräcklig tillgänglighet för de aktuella produkterna.

Artikel 6 – Herroepingsrecht:

vid köp av produkter har konsumentens möjlighet att överenskomma utan uppdrag av skäl att bindas under 14 dagar. Denna bedenktermijn går in på dagen och tar emot av produkten genom konsumenten eller en förhandsdörr till konsumenten anvisad och undertecknad som gjorts som representativa. Under tiden för att komma ihåg kommer du noggrann att använda produkten och förpackningen. Han kommer att använda produkten endast för att använda den som behövs för att du ska kunna använda produkten som du vill behålla. Om de konsumenter som är herroepingsrätter använder önskan att göra, måste han göra det inom 14 dagar, ta emot produkten, känna att de kan göras på undernemer. Det är tydligt att konsumenten ska göra ett skrivet meddelande/e-post. Efter att konsumenten har använt sig av att göra sina reklamrättigheter, måste kunden skicka produkten inom 14 dagar. Konsumenten måste visa att de levererade saker och tider är tillbakasända, till exempel genom att skicka ett bevis för leverans. Kundens kundbevis med avlöp från de i lock 2 och 3 ovannämnda termer som inte är kända har gjort att de vill göra sin produkträtt för produkten inte aan de undernemer har återförda, är de köp ett faktum.

Artikel 7 – Kosten i geval van herroeping:

Om konsumenten använder sig av sin egen räkning, är kostnaden för återkommande produkter för konsumentens räkning. Om konsumenten har ett belopp som betalats har, kommer de undertagare att betala så snabbt som möjligt, inomhus inom 14 dagar och återbetalas. Detta är väl villkoret för att produkten ska tas emot är genom webbutiken för att slutföra ett fullständigt återsändningsbevis som kan överlämnas.

Artikel 8 – Utvecklingsrätt:

Undertagaren kan ta del av konsumentskyddet för vissa produkter och tjänster, med detta tydligt angett i utbudet och det hände innan avtalet stängs. Avslutning av tjänsten är bara möjliga för produkter och tjänster som: a. Op maat är gjorda enligt konsumentspecifikationer; b. Personligt av naturen kan inte skickas tillbaka; c. Snel kunnen bederven of verouderen; d. Undersökningar är tillgängliga för de finansiella marknaderna där de inte har någon påverkan; e. Losse kranten, tijdschriften of products betreft med en verzegeling die de konsument har verbroken; f. Hygieniska produkter där de konsumenter de verzegeling har verbroken; g. Tjänster berör som redan är påbörjade med uttryckliga instemming av konsumenten innan de bedenktid är verstreken; h. Betrekking har logies, transport, restaurangbedrijf för vrijetijdsbesteding och ett specifikt datum för tid som levereras.

Artikel 9 – Priset:

under de i utbudet anges gällande giltighetstiden för att de priser som erbjuds produkter och/eller tjänster inte höjs, bibehåller prisändringen som följd av förändringar i BTW-priser. I avveckling av det tidigare lidet kan de undertagare produkter av tjänster där de priser är bundna är till skolning på den finansiella marknaden och var undertagaren ingen påverkan på har, med variabel priser som erbjuder. Denna bundenhet till skolningen och det faktum att det eventuellt anges priser som är riktvärden, kommer att anges vid utbudet. Prishöjningar inom 3 månader och tillstånd från avtalet är endast tillåtet om de följer av bestämmelserna. Prishöjningar från 3 månader och tillstånd från överenskommelsen är endast tillåten förutsatt att undertagaren har en: a. Dessa följder är av våtliga regleringar; b. Konsumentens behörighet har en överenskommelse om att säga till en dag då prishöjningen ska höjas.

Artikel 10 – Conformiteit en Garantie:

Undertagaren försäkrar sig om att produkterna/tjänsterna uppfyller avtalet och specifikationerna som anges i utbudet. Tevens uppfyller de produkter en/av tjänster som är rimliga krav på tillgänglighet och användbarhet, och till de våta bestämmelserna och myndighetsföreskrifter som gäller för datumet för att sluta avtalen. Om det har skapats specifika ansökningar om användningen av produkten för andra användningar och normalt bruk, är undertagaren också tillgänglig för att produkten lämpar sig för dessa andra användningar. Eventuella garantier tillhandahålls av undertagaren, tillverkaren av importören gör inte något av de vätskerättsliga bestämmelserna och främjar konsumenten på grund av överenskommelsen mot undertagaren kan göra gelden. Eventuella brister av felaktigt levererade produkter som levereras inom 14 dagar efter leverans till ett skriftligt skriftligt skriftligt meddelande. Vid retoursändning av produkterna måste du skriva in den ursprungliga förpackningen och i nya staten. De garantietermijn van de ondernemer komt overeen med de fabrieksgarantietermijn. Det är mycket viktigt att markera att undertagaren inte är ansvarig för den slutgiltiga lämpligheten av produkterna för varje individuell tillämpning av konsumenten, för eventuella annonser som kan användas för att använda de applicerade produkterna. De garantier gäller inte i följande fall:

● Indien de consument de geleverde produkter har själv reparerat en/of bewerkt, of door derden heeft latent reparerat en/of bewerken;

● Om de levererade produkterna till onormala förhållanden kan hanteras av anderszins onzorgvuldig behandlas, i strid med de aanwijzingen av de undernemer en/of op de packaging behandlade zijn;

● Indien de ondeugdelijkheid helheten av den delvisa följden är av anvisningar som de overheid har ställt av kommer att ställa en anzien av de aard av de kvalitet av de tillämpade materialen.

Artikel 11 – Levering en uitvoering:

Undertagaren kommer att ha den största möjliga noggrannheten avsedd vid mottagningen och vid utförandet av beställningar av produkter. Leveransen är adress till konsumenten till företaget som har gjorts. Geaccepterade beställningar med bekwame snabbhet, men ytterst inom 30 dagar, utförda, tenzij är en längre leveransstermijn har hörts och konsumentöverenskommelsen har gått. Om bearbetning och efterlevnad av en beställning inte kan utföras endast delvis, kommer den konsument inom 30 dagar efter att beställningen har placerats, mottagits. I detta fall har konsumenten rätt att avtala utan kostnad och eventuella skadeersättningar. Vid bindning kommer undertagaren att betala ett belopp så snabbt som möjligt, dock inomhus inom 14 dagar och återbetalas. Om leveransen av en beställd produkt kan visa sig att den är tillgänglig, kommer de undertagaren att vara insatt om en ersatt artikel tillgänglig. Vid byte av artikeln kan det inte uteslutas. Kostnaden för en eventuell retoursändning är för undertagarens räkning. Bevakningsrisken en/av vermissing av produkter som är berättigad till undertagaren till det ögonblick av bezorging av konsumenten eller en förhandsvis angevisad till en undernemer som är känd som framställda representerande, eller hur man har kommit överens.

Artikel 12 – Duurtransaktioner: dyr, opzegging och förlängning.

● En överenskommelse för obegränsad tid som är utsträckt till att leverera produkter (elektricitet därunder begrepp) av tjänster, kan alla tider genom att konsumenten tas upp med inbördes uppföljning av de överenskomna reglerna för överenskommelser och en överenskommelse från tio högsta månaden.

● En överenskommelse för viss tid som sträcker sig till tillhandahållande av produkter (elektricitet därunder begrepp) av tjänster, kan du göra allt mot slutet av en viss tid som tas upp med en överenskommelse om överenskomna regler och en uppföljning av tio högsta månaden.

● Konsumenten kan de nämnda avtalen som inte är begränsad till en viss tidpunkt för en viss period.

● De åtgärder som kan placeras på samma sätt som avtalet är angett.

● De opzegtermijn för konsumenten är lika med de opzegtermijn som de undernemer för sig själv har bedongen. Förlängning:

● En överenskommelse för viss tid som sträcker sig till leverans av produkter (elektricitet därunder begrepp) av tjänster kan inte förlängas eller förlängas för en viss tid.

● En överenskommelse för en viss tid som sträcker sig till leverans av dag-, nyheter- och veckoblad och tidskrifter kan förlängas för en maximal varaktighet av tre månader, med en konsument som denna förlängning av avtal mot slutet av förlängning kan förlängas med en opzegtermijn av tio högsta månaden.

● En överenskommelse för en viss tid som sträcker sig till att leverera produkter av tjänster, kan bara förlängas för obegränsade tider förlängas som konsumenten att alla tider kan ange med en termin av tio högsta en månad och en period under tio högsta månader i fallet avtalet sträcker sig till det ordnat, men mindre än en gång per månad.

Artikel 13 – Betalning:

Tänk på andra överenskommelser, tjänar som en överenskommelse genom att konsumenten ska förpliktas inom 7 arbetsdagar med ingången av den betänkande, såsom avsedd i artikel 6 lid 1. I händelse av en överenskommelse för att tillhandahålla en tjänst, börjar denna tid efter att konsumenten har slutförts. de bevestiging av avtalet har mottagit. Konsumenten är obligatorisk om onjuistheden i de tillhandahållande av vermelde betaldata onverwijld till de undernemer att anmäla. Om konsumenten är bristfällig förblir betalningen, bibehålls den undernemer, bibehåller vätskebegränsningen, det rätta till rimliga kostnader som i förväg gjorts för att konsumenten ska kunna göras, för att ta hänsyn till dem.

Artikel 14 – Klachtenregeling:

Klachten över genomförandet av avtalet inom 7 dagar efter att konsumentens bristande har rapporterats, fullständigt och tydligt omskrivet för att skickas till undertagaren. Undertagaren kommer inom en termin från 14 dagar till mottagning av klocka ett svar som lämnas på den som lämnats in. Om du får tillgång till en längre bearbetningstid efterfrågas, kommer de undertagare inom 14-dagars termin mottagna med ett meddelande från och en indikation på när konsumenten en mer utförlig svar kan förväntas. Om det inte går att undersöka om du inte kan lösas, kan du lösa en betalningsskyldighet. En klacht schort de förpliktelser av de undernemer inte op, tenzij de undernemer skriftligt anders angett. Om de klacht geogrunden öppnas dörren till undertagaren, har de undertagaren till egen valmöjlighet för de levererade produkterna som ska bytas ut för att reparera.

Artikel 15 – Geschillen:

På överenskommelsen mellan de undernemer och konsumenten, där dessa allmänna villkor för tillämpning är, är endast nederländska rättsliga tillämpningar, även som konsumenten woonachtig är i det buitenland.